Gottar mig och förtjänar det

Visst har man väl rätt att gotta sig i bekväm glädje ibland?
Utan det vore ju livet egentligen ingenting...
Just nu lever jag för att jag äntligen flyttat hemifrån. Aldrig hade jag väl trott att den dagen skulle komma! (Fast jo, det hade jag nog trott innerst inne).



Bild från i somras.
Lyxigt värre - att bo ensam i ett (halvt) hus! Visserligen ganska så pyttelitet, men det räcker gott åt mig.

Dock saknar jag ugn, vilket gör mig lite irriterad. Och jag skulle dessutom vilja byta ut alla möbler som redan fanns mot helt egna möbler som jag valt själv.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det ÄR verkligen lyxigt! Jag känner igen känslan. Enjoy it. :)

2011-01-25 @ 00:16:28
URL: http://acerimmer.blogg.se/
Postat av: Helena

Skönt att ha ett eget krypin! Welcome to den trista vuxenvärlden då skrattar Fast nog är det bästa med att va vuxen att man får bo själv och bestämma saker själv.. hihi..

2011-01-28 @ 20:38:54
URL: http://blogg.vk/e-lack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0