20-årskris - i onödan!

Kära blogg och eventuella läsare!

Egentligen började allting när jag var på Lindex i dag.
Länge, länge har jag oroat mig för framtiden - när det gäller allt egentligen, alla plan!
Men varför?
Anledningar till att låta bli:

♥ Varför oroar jag mig för att jag är singel? Jag vet ju i princip inte ens vad det innebär att ha ett förhållande!
Man kanske inte kan se sin själ till någon utan att mista någonting annat? Jag skulle aldrig rata ett förhållande med någon jag tycker jättemycket om, men varför oroade jag mig så?
Känslor är nog inte det enda som krävs för att ett seriöst förhållande ska fungera!

♥ Det där med barn. Det var det som allting började med på Lindex nyss. De skriker ju bara hela tiden!
Det finns inget här i världen som jag är mindre redo för i nuläget. Ska jag ha barn ska jag först känna att jag skulle kunna älska dem mer än allt.

♥ Jag har goda chanser karriärmässigt. Jag pluggar ju silversmide och smyckedesign, vilket är något jag på riktigt verkligen brinner för. Jag har dessutom bara fått positiva kommentarer av människor i allmänhet ang. mina smycken.

♥ Jag har flyttat hemifrån, trots allt. Och ja, jag kommer hitta ett boende i Stockholm också, tids nog.

♥ Allt i hjärnspöken! Jag vet allt om dem. Tur att de inte existerar...

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för din kommentar :-) Och vad härligt med en UNG människa som också tycker att det är fel med sådant beteende. Din blogg ska jag verkligen läsa nästa gång jag har tid att läsa bloggar! Kram H

2011-01-13 @ 06:08:43
URL: http://blogg.vk/e-lack

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0